اخبار جدید باشگاه استقلال
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار جدید باشگاه استقلال و آدرس newsclubesteghlal.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

تمرين عصر امروز استقلال از ساعت 18 امروز (شنبه) در كمپ اختصاصي آبي‌پوشان آغاز شد و نزديك به هزار تماشاگر تمرين را از نزديك تماشا كردند. پيش از شروع تمرين و در حالي كه قلعه‌نويي هنوز نيامده بود، جباري تك به تك با هم‌تيمي‌هايش روبوسي كرد و پس از آمدن قلعه‌نويي نيز اين بازيكن با او به روبوسي و خوش و بش پرداخت و در حالي كه عكاسان بسياري از اين صحنه عكس مي گرفتند هواداران اين دو نفر را تشويق كردند.

بازيكنان كه پيش از آمدن قلعه‌نويي به گرم كردن بدن‌هاي خود پرداخته بودند پس از حضور سرمربي‌ دور او حلقه زده و به صحبت‌هايش گوش كردند. استقلالي‌ها پس از صحبت‌هاي قلعه‌نويي كه 5 دقيقه به طول انجاميد، به دويدن دور زمين پرداختند اما در اين بين سياوش اكبرپور، ساموئل، آرش برهاني و حنيف عمران‌زاده از تمرين خارج شدند و بيرون از كمپ تست پزشكي دادند. همچنين توزي، جباري و جانواريو نيز به صورت انفرادي دويدند و سپس به بقيه بازيكنان ملحق شدند.

بازيكنان پس از دويدن كارهاي تاكتيكي را در دستور كارشان قرار دادند. در ادامه نيز بازيكنان در قالب دو تيم سبز و نارنجي فوتبال بازي كردند. از نكات جالب تمرين امروز مي‌توان به اصرار تماشاگران براي تشويق امير قلعه‌نويي اشاره كرد اما سرمربي آبي‌پوشان به دليل حفظ تمركز بازيكنان گفت كه تنها در 15 دقيقه پاياني تمرين تشويق كنند.

همچنين منصور پورحيدري پس از مدت‌ها در تمرين امروز بعدازظهر آبي‌پوشان حاضر شد. امروز علوي معاون فرهنگي باشگاه و شاهرخ بياني پيشكسوت استقلال هم در تمرين حضور داشتند.

هواداران تنها در دقايق پاياني قلعه‌نويي را تشويق كردند و در تمام طول تمرين نظاره‌گر بودند. خسرو حيدري به دليل مصدوميت جزئي در تمرين امروز غايب بود.

پيش از تمرين امروز يك گوسفند جلوي پاي بازيكنان قرباني شد.

به گزارش ايسنا، تمرين صبح فرداي آبي پوشان تعطيل است. بازيكنان فردا بايد براي دادن تست پزشكي به آكادمي ملي فوتبال بروند.


از بین مجیدی و نکونام ,جواد استقلالی می شود


 

علی امیری در گفت و گو با رادیو ورزش در مورد جذب نکونام و مجیدی گفت: از بین جواد نکونام و فرهاد مجیدی فقط یک نفر استقلالی‌ می‌شود. فردا مذاکرات نهایی را با نکونام انجام می‌دهیم. من 2،3 ساعت پیش با نکونام حرف زدم. او اکنون راهی آلمان است تا آخرین هماهنگی‌های را با مدیر برنامه‌هایش انجام دهد و ساعت 2:30 بامداد به تهران می‌آید و فردا عصر مذاکرات نهایی را برای حضور در استقلال با فتح الله زاده انجام می‌دهد.

وی در مورد اینکه باشگاه استقلال چگونه می‌خواهد مبلغ 2.5 میلیون یورو بابت رضایت نامه به اوساسونا بدهد یا اینکه مبلغ 500 هزار دلاری است که مدیرعامل باشگاه گفته، عنوان کرد: مبلغ رضایت نامه نکونام همان رقمی است که فتح الله زاده اعلام کرده و 2.5 میلیون یورو صحت ندارد و این رقم گمانه زنی رسانه‌ها برای رضایت نامه نکونام است. از نکونام و خود مدیر برنامه‌هایش می‌توانید سؤال کنید ضمن اینکه ما پس از انتقال نکونام اسناد را در اختیار دوستان قرار می‌دهیم. قرارداد نکونام با استقلال 2 ساله خواهد بود.

معاون باشگاه استقلال در مورد حضور دروازه بان استرالیایی در این تیم گفت: این بازیکن 34 ساله است و سابقه بازی در لیگ استرالیا و تیم ملی این کشور را دارد. او دروازه بان خوبی است و قرار است به عنوان دروازه بان دوم به تیم ما بیاید


مدیر برنامه نکونام درباره این انتقال می گوید

در یکی‌ از بند‌های این قرار داد ذکر شده است که اگر باشگاهی قادر به پرداخت 2.5میلیون یورو برای این بازیکن باشد به صورت توافقی جدایی صورت می‌گیرد. استقلال در پرداخت این مبلغ با مشکل مواجه بود اما از آنجایی که نکونام به این انتقال تمایل زیادی داشت مذاکراتی انجام شد که طی‌ آن باشگاه اوساسونا مبلغ 1 میلیون یورو تخفیف داده است و در صورت پرداخت باقی مبلغ این انتقال انجام خواهد شد

با عقل هم جور در نمیومد....از اولش معلوم بود اومدن فرهاد الکیه...مگه اینکه مثل جباری بشه لحظه آخر...

آخرین امیدواری هم اینه که حاجی حرفهای امیری رو تکذیب کنه !


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 27 تير 1391برچسب:, ] [ 10:12 ] [ محسن هدایتی ]

.: Weblog Themes By fcnews.blogfa.com:.

درباره وب

جدید ترین اخبار باشگاه استقلال
آرشيو مطالب
امکانات وب

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 8
بازدید کل : 18480
تعداد مطالب : 24
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->